محور فرعی | محور اصلی | |
8- تبیین جایگاه معلم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش | 1- نقش دانشگاه در تربیت معلم حرفه ای |
|
9- نقش مدرسه محوری در تکریم معلم | 4- نقش فرهنگ سازمانی در توسعه حرفه ای معلم |
|
10- نقش فرهنگ جامعه در تکریم معلم | 7- نقش شخصیت معلم در توسعه حرفه ای و تکریم معلم |
|
11-مطالعه تطبیقی جایگاه معلم در سایر کشورها | 4- نقش فرهنگ سازمانی در توسعه حرفه ای معلم |
|
12- نقش نظام ارزشیابی از عملکرد در توسعه حرفهای معلم | 2- نقش آموزش ضمن خدمت در توسعه حرفه ای معلم |
|
1- نقش دانشگاه در تربیت معلم حرفه ای | 1- نقش دانشگاه در تربیت معلم حرفه ای |
|
2- نقش آموزش ضمن خدمت در توسعه حرفه ای معلم | 2- نقش آموزش ضمن خدمت در توسعه حرفه ای معلم |
|
3- نقش پژوهشی معلم در توسعه حرفه ای | 3- نقش پژوهشی معلم در توسعه حرفه ای |
|
4- نقش فرهنگ سازمانی در توسعه حرفه ای معلم | 4- نقش فرهنگ سازمانی در توسعه حرفه ای معلم |
|
5- تبیین آموزه های اسلامی در تکریم معلم | 5- تبیین آموزه های اسلامی در تکریم معلم |
|
6- نقش اخلاق حرفه ای در تکریم معلم | 6- نقش اخلاق حرفه ای در تکریم معلم |
|
7- نقش شخصیت معلم در توسعه حرفه ای و تکریم معلم | 7- نقش شخصیت معلم در توسعه حرفه ای و تکریم معلم |
|
8- تبیین جایگاه معلم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش | 8- تبیین جایگاه معلم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
|
9- نقش مدرسه محوری در تکریم معلم | 9- نقش مدرسه محوری در تکریم معلم |
|
10- نقش فرهنگ جامعه در تکریم معلم | 10- نقش فرهنگ جامعه در تکریم معلم |
|
11-مطالعه تطبیقی جایگاه معلم در سایر کشورها | 11-مطالعه تطبیقی جایگاه معلم در سایر کشورها |
|
12- نقش نظام ارزشیابی از عملکرد در توسعه حرفهای معلم | 12- نقش نظام ارزشیابی از عملکرد در توسعه حرفهای معلم |
|
کارگاه درس پژوهی | ثبت نام در کارگاه |
|
کارگاه فضای مجازی | ثبت نام در کارگاه |
|
کیفیت تدریس و تدریس اثر بخش | ثبت نام در کارگاه |
|
طراحی نظام تعالی سازمانی EFQM درآموزش وپرورش | ثبت نام در کارگاه |
|