محور فرعی | محور اصلی | |
برنامه درسی و سبک زندگی | تعلیم و تربیت |
|
آموزش و یادگیری و سبک زندگی آموزش مجازی و کیفیت زندگی | تعلیم و تربیت |
|
فضای ارتباطی محیط آموزشی (خانواده ، معلم دانش آموز ) و کیفیت زندگی | تعلیم و تربیت |
|
افراد با نیازهای ویژه؛ سبک زندگی | تعلیم و تربیت |
|
استرس، سازگاری و سبک زندگی اختلالات روانشناختی، سازگاری پیشگیری، سازگاری و سبک زندگی | سلامت روانشناختی |
|
نشاط امیدواری و مثبت نگری | سلامت روانشناختی |
|
سواد رسانهای و سلامت روانشناختی تبلیغات و سبک زندگی | فضای مجازی و سلامت روانشناختی |
|
اطلاعات کاذب و سلامت روانشناختی | فضای مجازی و سلامت روانشناختی |
|
رویکردهای مفهومی سلامت و سبک زندگی | فلسفه، سلامت روانشناختی و سبک زندگی |
|
جهان بینی، سبک زندگی و سلامت روانشناختی | فلسفه، سلامت روانشناختی و سبک زندگی |
|
تفکر (فلسفی، خلاق ، انتقادی،حل مساله)، سازگاری و کیفیت زندگی توسعه پایدار، بهزیستی و امید به زندگی | فلسفه، سلامت روانشناختی و سبک زندگی |
|
خانواده و سبک زندگی | تحولات بین نسلی، سازگاری و سبک زندگی |
|
نقشهای جنسیتی، سازگاری و کیفیت زندگی | تحولات بین نسلی، سازگاری و سبک زندگی |
|
تحولات فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی | تحولات بین نسلی، سازگاری و سبک زندگی |
|
فناوری و کیفیت و سبک زندگی | تحولات بین نسلی، سازگاری و سبک زندگی |
|
هویت ملی، سبک و کیفیت زندگی | هویت سبک زندگی و کیفیت زندگی |
|
هویت دینی، سبک و کیفیت زندگی | هویت سبک زندگی و کیفیت زندگی |
|
هویت اجتماعی، سبک و کیفیت زندگی | هویت سبک زندگی و کیفیت زندگی |
|