محور فرعی | محور اصلی | |
• مبانی فلسفی یادگیری و آموزش ترکیبی | مبانی رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• مبانی روانشناختی یادگیری و آموزش ترکیبی | مبانی رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• مبانی جامعه شناختی یادگیری و آموزش ترکیبی | مبانی رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
مبانی فناوری یادگیری و آموزش ترکیبی | مبانی رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
نقش فناوری های نوین در یادگیری و آموزش ترکیبی | الزامات و چالش های توسعه یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• دانش و مهارت های استاد در رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی | الزامات و چالش های توسعه یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• دانش و مهارت های یادگیرنده در رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی | الزامات و چالش های توسعه یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• نقش شبکه های اجتماعی در توسعه یادگیری و آموزش ترکیبی | الزامات و چالش های توسعه یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش زبان فارسی | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش زبان های خارجی | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش پزشکی | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش علوم تربیتی | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش علوم پایه | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش قرآن کریم | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش محیط زیست | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش علوم مهندسی | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش هنر | کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته های گوناگون |
|
• آموزش عالی | چشم انداز یادگیری و آموزش ترکیبی در مقاطع مختلف |
|
• آموزش و پرورش | چشم انداز یادگیری و آموزش ترکیبی در مقاطع مختلف |
|
آموزش فنی حرفه ای | چشم انداز یادگیری و آموزش ترکیبی در مقاطع مختلف |
|
• طراحی الگوهای یادگیری و آموزش ترکیبی | تدوین برنامه درسی در رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• عناصر برنامه درسی (اهداف، راهبردهای یاددهی-یادگیری، مواد و منابع آموزشی، فعالیت های یادگیری، ارزشیابی، فضا و مکان) در یادگیری و آموزش ترکیبی | تدوین برنامه درسی در رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• آموزش ضمن خدمت کارکنان | کاربرد یادگیری و آموزش ترکیبی در آموزش منابع انسانی |
|
• آموزش مداوم اساتید | کاربرد یادگیری و آموزش ترکیبی در آموزش منابع انسانی |
|
• مطالعات تطبیقی یادگیری و آموزش ترکیبی | تجربیات یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
• تجربیات کاربردی یادگیری و آموزش ترکیبی در ایران و جهان | تجربیات یادگیری و آموزش ترکیبی |
|
نقش سوادهای چندگانه در یادگیری مادام العمر ترکیبی | یادگیری مادام العمر و غیررسمی و رویکرد آموزش ترکیبی |
|
توسعه فرهنگ عمومی و آموزش ترکیبی | یادگیری مادام العمر و غیررسمی و رویکرد آموزش ترکیبی |
|
مدیریت بحران و آموزش ترکیبی | یادگیری مادام العمر و غیررسمی و رویکرد آموزش ترکیبی |
|